De zevende dag, van Borculo naar Gendt - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De zevende dag, van Borculo naar Gendt - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De zevende dag, van Borculo naar Gendt

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

09 Juni 2016 | Nederland, Gendt

Het begon weer frisjes, maar de bewolking zag er niet onheilspellend uit en besloot om langzaamaan plaats te maken voor blauw. Uiteindelijk was het weer stralend en warm. Na veel bos zijn we overgevaren bij Brummen. De IJssel stond zeer hoog en de stroming zeer sterk, maar de pont blijft gaan. Toen was er koffie met gebak. We vervolgden de route over hetzelfde spoor als de terugweg van Praag, over de Posbank. Lekker klimmen en dalen. Daarna door Arnhem, over de brug en langs Doornenburg. Dat was dezelfde route als de heenweg naar Praag. Voor de meeste van onze groep echter weer als nieuw. Jammer. Nu zitten we op camping Waalstrand. Het water staat ook hier tot het randje. Er varen snelle schepen stroomafwaards en zeer langzame schepen stroomopwaarts.

• 10 Juni 2016 - 09:16

Paul:

Ziet er goed uit mannen, geniet er nog even van. Het weer wordt vanzelf weer slechter.

• 10 Juni 2016 - 10:16

Ron En Dees:

Zo wat een leuke foto's. En wat een heerlijk weer voor jullie. Nou jullie gaan lekker. Gr. Ron en Dees

• 10 Juni 2016 - 10:55

Inge Hulsker:

Ik reed gisteren ook langs de IJssel, die is flink uit z'n oevers getreden. Als jullie de voeten maar droog houden! Weer een mooie tocht vandaag, geniet ervan.

• 10 Juni 2016 - 15:52

Rico:

Die watermolen bij Denekamp hadden we vorige maand nog gezien. Twente, inderdaad een prachtige omgeving.
    Groet, Rico

• 11 Juni 2016 - 17:22

Elly Van Den Berg:

Veel water, wat een mooie plaatjes en ook gezellig!
    Have fun!