De zesde dag, van Vasse naar Borculo - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De zesde dag, van Vasse naar Borculo - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De zesde dag, van Vasse naar Borculo

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

08 Juni 2016 | Nederland, Borculo

Gisteren heerlijk gegeten in het centrum van Tubbergen. Vanmorgen was het vrij fris, maar bij de watermolen van Denekamp kon het jasje uit. Wat een mooie omgeving. Het was een heel mooie rit, soms over kleine zandweggetjes. Door bossen, maar hier zijn ook veel boerenbedrijven.
We zitten nu weer op een boerencamping en weer helemaal alleen. Vandaag stond er wel behoorlijk wat wind, Nu is het flink afgekoeld, maar de wind is gaan liggen.

• 09 Juni 2016 - 06:34

Paul:

Heren, Volgens mij gaat de tocht voorspoedig. Geniet ervan ook nu het weer iets minder wordt.

• 09 Juni 2016 - 14:56

Wim En Jeanine:

Volgens ons hebben jullie al verschrikkelijk genoten en zit het weer nog steeds mee. Houwen zo!!

• 10 Juni 2016 - 23:10

Esther:

Wat een mooie foto's. Ons kikkerlandje heeft mooie plekjes

Rondeteam

Vijf mannen op de fiets. Na Santiago, Rome en Praag maken we een ronde door ons eigen land. In 14 dagen willen we de bijna 1400 km afleggen. Je kunt ons weer hier volgen.

Actief sinds 29 Mei 2016