vijfde dag, van Holsloot naar Vasse (Tubbergen) - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu vijfde dag, van Holsloot naar Vasse (Tubbergen) - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

vijfde dag, van Holsloot naar Vasse (Tubbergen)

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

07 Juni 2016 | Nederland, Tubbergen

Hoewel het vanmorgen koud was en er zelfs een enkel druppeltje op de voorruit te zien was. Stapten vier man weer op de fiets. Gisteren was een frisse avond, eergisteren zaten we onder de luifel bij het kacheltje.
Het weer bleef onbestendig maar koos daarna toch de positieve optie en het werd bloedheet. We staan op een boerencamping. Nog altijd heerlijk rustig en relaxed. Simpele, maar goed verzorgde sanitair en een supeglad weitje. Een boerin die in het Duits ratelt, de boer spreekt een soort Nederlands. Ook moeilijk te volgen, maar dat maakt niets uit. Ik ben de mannen tegemoet gereden en vond ze al zeer snel, want dedze rit was niet zo lang en van wind hebben we weinig last. Vanavond proberen we weer uit eten te gaan. We hebben al besproken. Kees ging de camping voor morgen bellen. Die is in Geesteren, Maar daar zijn we net een half uur geleden doorheen gereden. Maar er zijn meer honden die Fikkie heten en na wat heen en weer gepraat kwam de aap uit de mouw. Het ligt bij Borculo, nog een eindje trappen.

• 07 Juni 2016 - 18:41

Lenie Bentvelsen Ballering:

nog steeds goed weer, jullie treffen het.
    Leuk jullie te kunnen volgen op de reis.
    groeten Lenie

• 08 Juni 2016 - 08:28

Aad Hofstede:

Het gaat wel goed met jullie! gr,Aad en Gerda.

• 08 Juni 2016 - 10:28

Herman En Corrie:

Dat gaat super ,heel veel plezier

• 08 Juni 2016 - 18:48

Corry Hulsker:

Lekker weertje he! Wel veel wind! Wat zullen jullie bruin bakken!

• 10 Juni 2016 - 23:04

Esther:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag