De eerste dag, van BNP tot Groet - Reisverslag uit Groet, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De eerste dag, van BNP tot Groet - Reisverslag uit Groet, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De eerste dag, van BNP tot Groet

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

03 Juni 2016 | Nederland, Groet

Het was een gezellige bijeenkomst met koffie en cakes We werden uitgezwaaid en de reis was begonnen. Kees reed de eerste 15 km mee. Dat was nog een hele klus. Ergens na een golfbaan moesten we zes trappen op en toen stonden we op een zandpad. Klunen dus. Toen zijn petje afwaaide vond hij het genoeg geweest en keerde terug om de bus op te halen. Wij fietsten verder en onderweg zagen we veel vee: reeen, koeien, stieren, schapen. Soms moesten we er tussendoor.
Kees had de grootste moeite een camping te vinden. Op de eerste moesten we 7 dagen blijven. Twee waren al jaren dicht. Ook bij De Bocht konden we niet terecht. Nu staan we op Eldorado. Prima. Groet.
De tenten zijn weer opgebouwd. Vooral Jos heeft veel werk aan zijn bugalowtent. We kunnen er met vijven in.
We nemen een frisje.... en gaan over het eten nadenken.

• 03 Juni 2016 - 21:39

Clasien Blom:

Veel fijne, veilige, mooie, gezellige kilomters gewenst.

• 03 Juni 2016 - 21:41

AlexB:

Goed bezig mannen, we gaan jullie volgen!! Succes!

• 03 Juni 2016 - 22:25

Loes Van Den Hoek:

Doe je best , mannen. Het weer is wat aan de koude kant, maar dat wordt de komende dagen beter. We genieten mee.

• 04 Juni 2016 - 09:14

Ria Van Dijk:

Hoi Luitjes.
    Ik wens jullie een gezellige tocht hoor. Hopenlijk zonder veel regen en wind. Groetjes RIA.

• 04 Juni 2016 - 14:00

Theo & Desiree:

Mooi weer gewenst en wel zingen onderweg hoor!

• 04 Juni 2016 - 15:20

Corry Hulsker:

Lekker? Op de Afsluitdijk?

• 04 Juni 2016 - 20:39

Rplinden@ziggo.nl:

Zo mannen de eerste kilometers zitten er weer op. Nou dat was maar een klein stukje fietsen Ome Kees. Gr. Ron en Dees