De dertiende dag, van Biggekerke naar Hellevoetslu - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De dertiende dag, van Biggekerke naar Hellevoetslu - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De dertiende dag, van Biggekerke naar Hellevoetslu

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

15 Juni 2016 | Nederland, Hellevoetsluis

Het was weer fris vannacht. Gisteravond hadden weer een huiskamer. Een paar lichte tikjes op de tent vannacht, maar niet echt regen.
Vandaag reden we de eilanden, van dam tot dam. Het blijft een feit, dat Zeeland de meeste zonuren heeft. Ook vandaag, en de Zuid-Hollandse eilanden doen er aan mee. Pas op de camping begon het te regenen. We zagen vandaag buiten de dammen ook veel duinen en dat was natuurlijk prachtig. De wegen waren niet altijd geweldig. Een pad met veel te veel grind. Je moest voortdurend goed opletten. Ook gingen we een stukje door het mulle zand dat was dus een soort klunen. Vooral Kees was zeer geinteresseerd in mijn uitleg over de Deltawerken. Er stond aardig veel wind, maar uit het zuidwesten. Verder waren er paarden en runderen. Nu zitten we op 't Weergors en hebben weer alle ruimte voor onze circustenten (Rien en Jos)

• 15 Juni 2016 - 19:20

Corryhulsker:

Gaan de 2 jariggeweesten een act opvoeren vanavond? Als het leuk is mogen ze morgenavond nod een keer

• 15 Juni 2016 - 20:55

Rico:

Vanaf daar rijden jullie morgen met windje mee (af en toe) en pontje over fluitend naar huis.
    Fijne thuiskomst gewenst. En sloof je niet teveel uit met de bus.

• 15 Juni 2016 - 22:03

Inge Hulsker:

Klinkt gezellig, die huiskamers. En Deltawerken, altijd interessant. Je blijft toch een schoolmeester hè? ;)
    Tot morgen!

• 15 Juni 2016 - 22:41

Jos Kouwenberg:

Leuk om via zo'n omweg, van 13 dagen fietsen, bij 't Weergors aan te komen. Voor Jos is het een bekende camping en jullie staan op zijn bekende veldje. Morgen de laatste rit naar huis. Veel succes en goede thuiskomst.

• 16 Juni 2016 - 08:39

Ron En Dees:

Zo vandaag de laatste kilometers en hier in leidschendam schijnt de zon. Nou een welkom thuis alvast. En gelukkig voor jullie vanmiddag geen tentjes meer opzetten. Vanavond heerlijk in jullie eigen bed. Gr. Ron en Dees