De tiende dag, van Ospel naar Hilvarenbeek - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De tiende dag, van Ospel naar Hilvarenbeek - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De tiende dag, van Ospel naar Hilvarenbeek

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

12 Juni 2016 | Nederland, Hilvarenbeek

Ik zit nu onder de luifel terwijl de regen met bakken neerklettert en het ook nog onweert. Toch hebben we ook zon gehad en was het heerlijk fietsweer. Even schuilen onder een viaduct en dan weer verder.
Het ging langs landerijen, over de hei en langs een kanaal en de mannen waren al vroeg weer op de camping: Achterste Loo, nabij Hilvarenbeek.
De tenten stonden voordat het ging regenen en dat is maar goed ook.
Er valt verder weinig over te vertellen, daar ik de bus heb gereden. Het is zondag, dus weinig boodschappen

• 12 Juni 2016 - 18:19

Ron En Dees:

Nou een rustig dagje vandaag voor jullie. Nou tijd om even bij te komen met een heerlijk biertje. Ron en Dees

• 12 Juni 2016 - 21:41

Stella Smit:

Hi wim ga je een keer niet mee op de fiets dus geen foto,s van de de 10 rit
    jammer groet stella
    Rien je lag er al vroeg in dus morgen gezond weer op groet

• 12 Juni 2016 - 21:51

Elly:

Tja nu iets minder mooi wee. Toch nog veel fietsplezier gewenst!

Rondeteam

Vijf mannen op de fiets. Na Santiago, Rome en Praag maken we een ronde door ons eigen land. In 14 dagen willen we de bijna 1400 km afleggen. Je kunt ons weer hier volgen.

Actief sinds 29 Mei 2016