De achtste dag, van Gendt naar Arcen - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De achtste dag, van Gendt naar Arcen - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De achtste dag, van Gendt naar Arcen

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

10 Juni 2016 | Nederland, Arcen

Vanmorgen was het gras nat en de tenten droog, dat betekent een mooie dag. Goede temperatuur, goede wind, goede weg. We bezochten eerst in Gendt een rijwielspecialist voor het gekras van de riem van Rien. We reden over dijken naar Nijmegen en genoten van het rivierenlandschap. Na Nijmegen nog even over de dijk en dan door het Land van Maas en Waal. Wat een mooi landschap! Langs Mook bereikten we de Maas. De grindplassen. Leukermeer. Daarna twee keer overvaren. De derde keer overvaren ging niet door vanwege de hoge waterstand en/of motorpech. Dat verkortte de toch al niet zo lange rit.
Nu zitten we op camping Naby de Fossa Eugenia. Een kleine camping maar vol vanwege het weekend. Het wordt vandaag barbecueën. Daarna weer lekker rondhangen bij de koffie en daarna een borrel.
We gaan voor lekker weer.

• 10 Juni 2016 - 18:45

Thea:

Volgens mij genieten jullie wel. Klopt dat Jos?
    Nog heel veel plezier.

• 10 Juni 2016 - 23:00

Esther:

Volgens mij hadden jullie een heerlijk fietsweertje vandaag. Zonnetje, weinig wind en zo te lezen ook een mooie omgeving. Barbecue klinkt ook goed. Veel plezier nog met de rest van de reis pap. Groetjes aan de rest.

• 10 Juni 2016 - 23:07

Esther:

Stoere foto pap

• 10 Juni 2016 - 23:08

Clasien Blom:

klinkt goed

• 11 Juni 2016 - 10:01

Peter En Mariska Mulders:

het ziet er geweldig uit , heel veel plezier met z,n alle.
    gr. Peter en Mariska en de rest .

• 11 Juni 2016 - 12:41

Anny Schuurmans:

Mooie tochten maken jullie.
    Daarbij volop gezelligheid.
    Vandaag, zaterdag waarschijnlijk de eerste regen, prima uitgezocht.
    Nog veel fiets plezier. Anny

• 11 Juni 2016 - 17:25

Elly:

Beetje relaxen is toch ook nooit weg?!?