De vierde dag, van Arduarderzijl naar Holsloot. - Reisverslag uit Holsloot, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De vierde dag, van Arduarderzijl naar Holsloot. - Reisverslag uit Holsloot, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De vierde dag, van Arduarderzijl naar Holsloot.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

06 Juni 2016 | Nederland, Holsloot

We stonden frisjes op. Ontbijt en jasjes aan. Het was natuurlijk wel Groningen. Nu gefietst wat ik ooit gevaren heb: van het Lauwersmeer tot aan het Paterswoldse meer. We hebben genoten van de fraaie natuur: bossen, heide en velden. Deze route gaat over de mooiste weggetjes. Na de Tesselse schapen nu het Drentse heideschaap..
Het is nu flink opgewarmd. Het is zelfs erg warm. Na 114 km is het heerlijk een koud pilsje te drinken.
Vanavond uit eten, uitgenodigd door Rien en Joseph i.v.m. hun beider verjaardag.
Het gaat dus allemaal prima
Nou, prima. We reden naar Dalen om er te eten, maar helaas sluiten alle keukens in Dalem voordat iedereen gegeten heeft. We zijn weer terug op de camping en koken ons eigen potje. Wordt vast weer erg lekker.

• 06 Juni 2016 - 19:27

Thea:

Gaan jullie niet te snel? Wat een afstand elke dag. Veel succes. Ad en Thea

• 06 Juni 2016 - 19:37

Theo En Elly:

Zo te horen gaat het prima met jullie! Lekker weer, maar gelukkig ook nog een beetje afzien ondanks het "platte" Holland. Veel plezier!

• 06 Juni 2016 - 21:37

Job En Marja Van Der Zwan:

Dag allemaal, wij kennen jullie niet, maar wij zijn fan van Kees Ballering, allen veel
    fietsplezier en goed weer toegewenst, groetjes uit IJmuiden Job en Marja

• 06 Juni 2016 - 21:40

Ron En Dees:

Wat genieten jullie weer van al het moois wat jullie zien. ( en wij ook). Jammer dat het etentje niet door ging ( maar wat in het vat zit verzuurd niet ). Gr. Ron en Dees

• 06 Juni 2016 - 23:13

Rico:

Vreemd gezicht, bekende rode bus, bekende stoelen, bekende tafel, maar andere mensen.
    Geniet er van !

• 06 Juni 2016 - 23:14

Jose:

Leuk om weer mee te lezen!!
    Veel fietsplezier

• 07 Juni 2016 - 06:32

Paul:

Mannen, veel plezier met fietsen. zo te lezen lukt dat wel.!!

gr. Paul

• 07 Juni 2016 - 11:33

Wim En Jeanine:

We komen er nu pas achter dat onze boodschap/reactie van de vertrekdag niet is overgekomen.
    Jammer! We wensten jullie en hee goede reis en we blijven jullie dus volgen.
    Ook onze felicitaties voor Joseph zijn niet doorgekomen, dus alsnog. Hou het biertje/jenevertje maar tegoed!
    Jammer dat de reisdetails niet op de site staan, nu weten we pas achteraf waar jullie heen gingen.
    Doe voorzichtig en mooi weer!!
    groetjes, Wim en Jeanine

• 07 Juni 2016 - 11:46

Vera Van Den Bos:

Wat is Nederland toch mooi he. Lekker genieten en nog veel fietsplezier.
    Groetjes,
    Vera (TGA)

• 07 Juni 2016 - 13:52

Anny Schuurmans:

Hopelijk komen jullie nu aan in plaatsen waarvan de namen uit te spreken zijn.
    Dalen is een heerlijk dorp waar allen op tijd naar bed gaan.
    Nog steeds droog kunnen rijden het kan niet beter
    Succes met de volgende route.
    Anny