De tweede dag. Van Groet naar Hitzum. - Reisverslag uit Hitzum, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu De tweede dag. Van Groet naar Hitzum. - Reisverslag uit Hitzum, Nederland van Rondeteam Hulsker - WaarBenJij.nu

De tweede dag. Van Groet naar Hitzum.

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Rondeteam

04 Juni 2016 | Nederland, Hitzum

De lucht was stralend blauw en dat is de hele dag zo gebleven. Rien reed de bus en heeft een camping gevonden in Hitzum bij Franeker. Iets met Sil, zoek zelf maar op.
Maar voordat de fietsers er waren moest er nog energie geleverd worden. Het eerste deel ging door de duinen. Veel op en af, maar erg mooi. Daarna de kop van Noord-Holland oversteken, richting Wieringen. Alvast een voorproefje van tegenwind. In Hypolitushoef was er koffie en een tractatie van jarige Joseph. Toen we de Afsluitdijk op gingen hadden we er al 53 km op zitten. Toen was het een stukje rechtuit. De wind nam geleidelijk toe en bleef netjes uit het noord-oosten. Het laatste stukje was slopend, maar weer iets af te strepen van onze bucketlist. Een colaatje in Pingjum. Wie is er niet geweest.
Vandaag was er BBQ met heerlijke speklapjes en worstjes en niemand had er last van, want wij zijn de enige klanten.

• 04 Juni 2016 - 21:26

Petra:

Jos of wel Joseph laat je maar verwennen hoor vandaag , want dat verdien je als jarige !

groetjes ook van Jos, Petra

• 04 Juni 2016 - 22:25

Vera:

He Jos van harte gefeliciteerd! Neem een lekker biertje en vertel nog eens over de "pokken Pius"!!!!Ga er lekker tegen aan mannen!!!Veel plezier

• 05 Juni 2016 - 12:23

Ron En Dees:

Jos als nog van harte gefeliciteerd. Wij hopen dat je gisteren een gezellige dag hebt gehad.
    En volgens ons vandaag weer heerlijk weer. Gr. Ron en Dees

• 05 Juni 2016 - 14:16

Aad En Gerda Hofstede:

Dat is al vat een stevig begin!

Heel veel plezier!